آموزش تصویری فهرست نویسی در Word و 2010 و 2007
ساعت ۱٢:٥٢ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۱/٥/٢٢ : توسط : نادررشیدی

بفرمایید فرودین شود اسفندهای ما

 نه بر لب، بلکه در دل گل کند لبخندهای ما

................

بفرمایید فردا زودتر فردا شود امروز

همین حالا بیایید وعده آینده های ما

                                                                                                                     قیصر امین پور

سلام دوستان

احوال شما

یکی از مسائلی که عزیزان برا پایان نامه به اون نیاز پیدا می کنن فهرست نویسی و برقراری لینک بین فهرست و متنه. سعی می کنم به صورت تصویری این مطلبو ارائه بدم .

بعد از این که متنمون تکمیل شده عناوین اصلی و فرعی رو برای درج در فهرست انتخاب می کنیم. برای این کار ابتد از گزینه Home  بر روی  style(سبک ها)های می ریم و سبک مورد نظرمونو انتخاب می کنیم. برای مثال من عناوین اصلی رو Heading 1  انتخاب می کنم و زیر عناوینم رو Heading 2  .

برای این کار ابتدا باید کلمه مورد نظر رو انتخاب کنیم و بعد سبک مورد نظر(Heading  و...) رو انتخاب کنیم.


سپس  مانند شکل  به گزینه References   رفته و گزینه Tale of content   رو نتخاب می کنیم.

 

 

 جهت اعمال تنظیمات گزینه Insert Table of content  را انتخاب می نماییم و از گزینه Show level  تعداد تقسم بندی فرست به اصلی و بخشی را با انتخاب عدد مورد نظب انتخاب می نماییم( اینکه فهرست ما تا 3 مرحله زیر مجموعه دارد، عنوان اصلی، زیر عنوان و زیر عنوان فرعی)

 

 با انتخاب گزینه Ok  فهرست مورد نظر ما در صفحه درج می شود حال با نگاه داشتن کلید کنترل و کلیک بر روی عناوین درج شده صفحه مورد نظر ظاهر می شود.

 

الهی هممون مسیر درست زندگی کردنو پیدا کنیم و طبق اون پیش بریم.